zaterdag 2 april 2016

Keuken

Eindelijk weer een blog, sorry mensen!
Druk met klussen, werken en voorbereiding voor onze trouwerij :)
Dit keer een blog over de keuken. De keuken zelf komt eind april, maar de verf
etc. hebben we natuurlijk al wel gedaan.


Dit is hoe de keuken eruit zag toen wij het huis kochten.
Niet echt onze smaak dus :P. De muur op de rechterfoto hebben we eruit gebroken,
zodat we een openkeuken konden creëren



Het was een draagmuur  dus eerst een draagbalk erin voordat we verder konden. Daarna is alles gestuukt. En hebben we de wanden in de kleur Verdigris gesaust van Painting the past. De radiotoren hebben we lekker mee geverfd met de kleur :). Vond dat witte zo afsteken tegen de rest.


 De  vloertegels zijn het zelfde als in de hal, wc en badkamer. Vonden we mooier als geheel.


Op de middelste foto kan je gelijk een stukje kleur zien van de woonkamer.
Eerste de vloer nog voegen en dan kan eind april de keuken erin! Ben heel benieuwd.

Liefs Adeliene


8 opmerkingen:

  1. Wat een klussen allemaal!
    Het gaat vast prachtig worden..veel succes met alle voorbereidingen!
    Groetjes, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè. Als ik het allemaal weer ziet wat we allemaal 'overhoop' hebben gehaald, ben ik blij dat de grote dingen nu gelukkig zijn gedaan! Dankjewel!
      Groetjes Adeliene

      Verwijderen
  2. Net je blog ontdekt! Wat een werk hebben jullie al verricht en wat wordt het gaaf! Hartstikke leuk om te volgen, dus je hebt er een volger bij!
    Groetjes,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wist niet eens dat je een blog had. Leuk om te zien hoe jij van een degelijk huis straks een mooi stoer geheel gaat maken.
    Ik ga je daar natuurlijk graag voor volgen.
    Veel klusplezier.
    Groetjes lia (ifoundmyhome)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zitten in het zelfde verbouwings-schuitje ;)
    Leuk om te volgen! suc6!
    Groet, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op IG zag ik dat je een blog hebt en aangezien ik zelf ook al lang blog, ben ik meteen even gaan kijken. Leuk om de klusvorderingen nu bij jou te gaan volgen!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Heb een brutale vraag aan je. Ik zag op je instagrampagina (heb zelf geen instagram, vandaar dat ik hier de vraag stel) een hele mooie foto van de bruiloft die jullie hadden. Wat een mooie jurk had je aan. Ik ben op zoek naar zo'n soort jurk. Mag ik weten waar je hem hebt gekocht? Ik hoop je reactie te lezen op deze blog! En... Wat een leuk huis krijg je! Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen